onsdag 17 februari 2010

Virkningar

Jag är INGEN hejare alls på att virka.
Har väl klarat av att göra några få mormorsrutor i mitt liv, men That's it.

Jag beundrar dom som kan det där med att virka och sticka.
har börjat kika runt på något fantastiskt kreativa virkare/stickare ;-)
Och här nedan ser du några läckra saker som några tjejer åstakommig och som jag beundrar extra mycket:

Alltså, hur söta är inte dom här vantarna?? "Vill-ha-faktor"=MYCKET HÖG!!

TantKofta

Och dessa söööta vovvar! Hade själv en CKCS när jag var lite, kanske faller jag för dessa lite extra pga det... eller så bara för att dom helt enkelt är UR SÖTA!!

Amigurumi på svenska

Sist men INTE MINST den här sköna nakna damen.
Hon är ju UNDERBAR!!

Ulliga gulliga saker


En dag.. kanske... jag också skall ta och lära mig och virka ;-)
Men inte idag!

4 kommentarer:

Malin med Linn och Johan sa...

Linn har kommit igång med virkning och kreerar den ena lilla gubben efter den andra.

Indra sa...

Jag säger som du, en dag ska jag också lära mig, men inte idag. ;-)

Stina Glaas sa...

Åh, jag vill se en bild på det trädet! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med mitt. :-)
Kram!

Maria sa...

Ja, visst finns det mycket fint att sticka och virka. Jag önskar också att jag var bättre på det. men jag övar mig...