måndag 1 februari 2010

"Rea-på-rea-fynd"

Jag och Jakob har varit på Täby C idag. gjorde vi några bra "Rea-på-rea-fynd":
Kläder från Åhlens
Den blåa har ord.pris 129:- vi betalade 39:50
Den bruna hade ord.pris 199, vi betalade 54,50
Ett träflygplan har kostat 99,50 vi betalade 24,50
Grytunderläggen har kostat 29,50, vi betalade 7,50
Båda från Indiska.
Vi betalade alltså bara 126 kronor för något som skulle har kostat 457 kr.
Allstå... har vi sparat 331 kr!!! :-)
Åh, tänk om det var så.. att man liksom kände att man fick de där pengarna som man "sparat" :-)
Jaja, jag fann det jag sökte... gardiner till vardagsrummet. På Åhlens. Och vet ni... det blev 20% rabatt på dem också!!! Så jag har tjänat 80:- till!!
Tänk vad man kan tjäna och spara på att shoppa *haha*
Åh så extra kvinnlig jag kände mig nu, när jag räknat så här :-)

2 kommentarer:

~Karin~ sa...

Haha, eller hur...jag brukar säga så till Fredrik när jag shoppat på rean :) Han brukar inte hålla med om att jag sparat *s*

Fina saker ni fyndat!

kram /Karin

Sandra sa...

Härligt!

*kram*