onsdag 17 februari 2010

Awardtime



Fick en AWARD av Johanna . TACK!

Så här funkar det tydligen:
1. Kopiera awarden på din blogg.
2. Länka till den person som gett awarden
3. Berätta sju intressanta fakta om dig själv!
4. Ge bort awarden till 7 st.
Ni vet ju redan allt här....


Intressanta vette 17, men här är lite fakta om mig:

1. Går aldrig på A-brunnar

2. Äter popcorn på ett lite konstigt sätt. Äter först upp alla "skalbitar" och spar "kulan" som jag sedan äter en näve full. Hängde ni med??

3. Jag är sjukt tandläkarrädd! Jag hyperventilerar och fulgråter om jag nu kommer så långt att jag kommer in i ett tandläkarrum. Och måste hållas i handen! som värsta treåringen!

4. Ryser av att se folk borsta tänderna. HATAR att dom "alltid" visar tandborstscener på film och tv.

5. Har jätte svårt att somna själv i sängen. Borde nästan köra "Fem-min-metoden" på mig själv. Vill ha någon nära när jag skall somna.

6. Ogillar att bada bastu.


7. Drömmer ofta att jag kan flyga och blir lika besviken varje gång jag vaknar och inser att jag inte alls kan det ;-(


Jag lämnar vidare AWARDEN till följnade bloggar:
1. Maria Jag Blommar - För sin underbara blogg full med härliga loppisfynd och kreativitet
2. Milla - För hennes härliga foton från vardagen
3. Rosa Hemmet - Jag säger bara: INSPIRATION!! Makeovers och härliga färger!
4. Augusti Anna - Scrapdrottingen #1 i min värld
5. Sagolika Stina - Som är full av härliga pysselprojekt och kreativitet
6. Birgitta - min goa svägerska i norr
7. Marie - med sina fina finurligheter som man blir varm i hjärtat av

Skulle vilja ge awarden till fler... men om ni kikar i min blogglista så hittar ni alla mina favoriter ;-) Som alla borde få en liten award!

1 kommentar:

Maria sa...

Hej Jenny!
TACK! Vilken snygg award. Jag kanske inte skickar vidare eftersom jag gjort det så många gånger förrut, men jag blir glad att du vill ge den till mig!