måndag 8 februari 2010

Nygamla tvskåpet

Våran gamla tvbänk har fått flytta ut, för att ge plats till något med bättre förvaring och mer färg.
In flyttade nu våra nygamla skåp/lådor, som är ett par delar från en bokhylla som mina föräldrar haft.


Jonas har målat om dom till en lilarosa variant, som passar perfekt ihop med vår härliga tapet.
Så skönt att få bort alla (nja de flesta i alla fall) apparater och sladdar.



Det skall bli nya knoppar också, så snart jag finner några som passar.
Behöver visst åka till Indiska snart igen ;-)



IN ENGLISH: Our old TV-stand has had to move out, to make way for something with more storage and more color!!!

15 kommentarer:

Indra sa...

Åh så snyggt ni har!! Jag vill inte bara flytta in i eran stuga, jag kan tänka mig att bo i er lägenhet också. :-D

Jenny Bergvall sa...

Indra: Du får flytta in när du vill, bara du lär mig ALLT du kan om att sy ;-)

Fia sa...

Jag är så impad att du lyckats hitta en man som inte räds färger och framför allt rosa.

Jenny Bergvall sa...

Fia: *haha*`Ja fast jag har fått drillar honom och tjata ett gäng innan han fattat att det är en färg som vilken annan och inte tjejigt utan coolt ;-)

Maria sa...

Snyggt!

Milla sa...

döfräckt!

Milla sa...

Vårt sovrum går helt i rosa, och karln sover så gott i det ;)

Stina Glaas sa...

Åh, så fint!! Måste visa sambon! Och framför allt berätta att det var din sambo målade!! ;-) Haha!!

Nu gillar vi färg båda två här hemma, och vi har flera rosa och rosalila väggar, men just vid att själv MÅLA rosa, alltså att vara den som håller i penseln, där går det visst någon slags gräns för min sambo. Haha!!

Kram!!

viktoriaK sa...

Oj vad fint det blev...och vilken snygg tapet!

Minmill sa...

Hei Jenny. Så koselig blogg du har her. Ser ut som du er god til å lage mat. Likte godt den fargerike tapeten du har bak tv'en din.

Jeg regner med dere har Indiska i Sverige. Duken som du spurte om er nemlig kjøpt der. De har ikke akkurat den for tiden, men de har en som er mye finere. Du kan jo gå på deres nettsted å kikke.

Klem Minmill

Daniel sa...

Rosa å allt.. så gudomligt fint!!

Cattis sa...

Såå himla läckert! Jag skulle nog inte få måla vår bänk i rosa...eller?! ;) Kanske ska visa din blogg att din man tycker det är ok! hehe...

Anonym sa...

Åhhhh! Råååsa ! Helt underbart och den tapeten till ! Vill ha!

Sandra sa...

Tjusigt!

*kram*

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Åh vad snyggt det blev, verkligen stor skillnad om man jämför med tidigare bilder.

Hittade precis din blogg och jag gillar den :D Härlig blandning! Hit kommer jag gärna igen.

Kram Viktoria