måndag 8 februari 2010

Nya maträtter (uppdaterad)

Testar nya maträtter från min nya kokbok ;-)

Just nu står denna fiskrätt i ungnen:


Och medan jag fixar med maten så ligger Jakob framför tv:n, på nya Ikeakudden

Är det detta som kallas "Slötitta" ?? ;-)

_____________________________

Uppdatering om min fiskrätt!


Så här gott såg det ut efter 20 min i ugnen:




Både stor och liten kille gav tummen upp till denna rätt!



-Det var gott, ända upp i himlen, sa Jakob!



IN ENGLISH: Tested some new dishes from my new cookbook. The boys liked it... and so did I.

6 kommentarer:

Maria sa...

Så gott det ser ut med den maträtten! Måste kolla din länk så att jag får se vilken kokbok!

annica sa...

Sööt Jakob!!!

Anette sa...

Men receptet då?? Snälla kan man få det?

Lina sa...

Men den där kokboken har ju jag också. Jättebra! Men vilken sida ska jag titta på?

Milla sa...

ja precis, receptet då!

Jenny_U sa...

Recept tack! Såg jättegott ut!