söndag 7 februari 2010

Rensar och packar....

...iväg grejer som skall till loppis.
Ojojoj, vad mycket grejer man har.

Vart kommer allt ifrån??

Men det går långt mycket saktare än jag önskat.
För orken finns inte riktigt. Och tiden.
Men men, sakta men säkert skall det bort och på rätt plats.
Någon som vill ha ca 100 öl-underlägg??
Dessa är en kvarleva från vår gamla bar, som vi hade där vi bodde förut... för tio år sen.
Varför har vi kvar dom????
Nä.. dom får också åka ner till Loppisen. Kanske någon vill ha dem *s*
I övrigt har söndagen varit sån här:
Jakob vaknade först (8:20) och gick upp till tv:n.
Jonas sov vidare till 9. Dom åt frukost.
Jag sov visst ända till 10:40!
Sen åkte Jakob och Jonas skridskor vid Runbyskolan.
Medan dom var där packade jag ur vårat gamla grå skåp på glas b.la.
Pastalunch.
Sen åkte vi iväg till Jakobs kompis Nicolaj och "såg på bio" med några till från dagis.
Hemma igen.. har städat köket och Jonas håller på att få till vår nya tv-bänkslösning (som ni kommer få bildbevis på om några dagar!)
Middagen blir hemmagjorda Chickybits med sesamfrön och ris.
Sen kommer jag hänga i soffan och hoppas att min nyblivna huvudvärk skall gå över.
:-)
Vad har ni "roat" er med denna söndag???

1 kommentar:

annica sa...

Jag har tvättat, vikt tvätt & städat tvättstugan. Sen vilade jag middag en stund, var & handlade & nu har jag varit hos Guggu en sväng,men det visste du ju redan! :-) Kram.