fredag 26 februari 2010

Nu kan lillebror komma...

...och bajsa ner! ;-)
För nu har vi förberett skötbordet:

Nytt vaxat tyg ligger på underredet.
Mera prickar i ett redan prickigt badrum ;-)

Var en sväng på Kista C med Rose och Mia.
Lunch och shopping bidde det. Trevligt!

Följande grejer följde med hem:

En mössa till lillebror, 2 burkar till mamman och så tyget till skötbordet.

På väg hem åkte vi inom Percy's kött i Norrviken.
Några lammbiffar fick det bli till middag. Åh så goda dom var!!!
Ni som inte varit på Percy's men bor i närheten: ÅK DIT!!
Det var premiär för mig, men jag kommer bli stammis! Vilket härligt ställe för oss köttälskar!

Nu blir det fredagsmys i soffan, för jag är HELT SLUT och fortfarande rackans förkyld.

Ha en skön fredagskväll!!

7 kommentarer:

Indra sa...

Vad fint och mysigt det blev på skötbordet! Fin muffinsburk, var köpte du den?

Jenny Bergvall sa...

Muffinsburken är inköpt på "Stockhome" i Kista C

Nenny sa...

Fina saker du shoppat! Tänk jag som bor i princip granne med Percys har aldrig varit där trots allt bra jag hört, får väl se till att komma dit helt enkelt.

Jenny sa...

Du är så himla pysslig. Skötbordet blev jättefint!
Och snart är ju faktiskt lillebror här!!!

Milla sa...

Finfin förberedelse för lillebror! Vad ska han heta månntro..?

Cattis sa...

Har inte gått så många rundor efter allt som har hänt. Och jag ser att jag har missat en hel del! Du ger mig verkligen inspiration. Har tittat igenom allt du har lagt i sen sist jag var in. Du är så härligt kreativ! Allt du visar ger mig massor av inspiration, ditt hem, dina alster, din mat! =) Tack för att du delar med dig!

Kram/Cattis

Sanna sa...

Åhh vilka mysiga burkar och tyget var ju bara helt underbart!
SV: Hade du "tappat bort" lilla mig, det får man väl inte göra inte.. =) hihi.. Välkommen tillbaka!
Kraaaaam
Sanna