måndag 22 februari 2010

Sol ute...

...och förkyldning inne.
Ja solen skiner så fint utanför fönstret.
Man 'längtar ut... men orkar inte.
För jag är tokförkyld och Jakob vill inte ut själv.

Önskar han hade fått gå på dagis idag... det hade gjort honom gott.
MEN nu är han 15-timmarsbarn. Han straffas just nu för att hans mamma är arbetslös och sjuk. Då får han stanna hemma, instängd.. när solen lyser utanför.
Annars är det inte så stort problem.. men idag tycker jag faktiskt ruskigt synd om honom!

Vi försöker roa oss lite.. så mkt. som mamman orkar.
Pussel är ungeför det jag klarar av idag.

Norge kvar:


KLART!:


Nu skall jag försöka sova en stund.. medans tv:n är "barnvakt" till Jakob.
För jag är helslut.. tog nog i lite förmycket igår, när vi rensade o möblerade om.

1 kommentar:

Maria sa...

hEJ jENNY!
Hoppas att du kryar på dig snart! Jag tycker att pussel är så kul, men tar mig sällan tid att pyssla med det...
SKönt med rensning och städning, blev fint i Jakobs rum. Jag har storstädat ateljen idag, tog hela dagen...puh!
Duken har kommit, tack! SKa fota den så fort jag hinner. Var vill du att jag ska betala portot? Maila mig!
KRAM!