torsdag 28 maj 2009

Torsdags(???)svammel

Börjar bli dagblind.. eller vad det heter.
Visst är det väl torsdag idag?

Vaknade röstlös i morse. Men nu tror jag det börjar rätta till sig igen.
Lyckades i alla fall ringa läkaren och beställa tid.

Regn regn regn. Allvarligt.. kan inte sommaren få börja nu?

När jag gick hem, efter att ha lämnat Jakob på dagis, så kruade jag ihop mig i försök att skydda mig från regnet. Tänkte "Hua..." sen ändrade jag min tanke till "Äh, det är bara vatten, och det är bra för naturen att få lite dicka" Och vet ni.. då sträckte jag på mig automatiskt och det kändes lite lättare. Förhoppningsvis går det snart över och vi får en solig sommar.

På lördags skall det i alla fall bli toppenväder... det brukar det vara när jag fyller år.
Tror solen har skinit varenda år när jag fyllt år.


Kan du gissa vad jag skall göra nu?
1. dansa på bordet
2. måla hela världen rosa
3. gå och lägga mig igen

Den som gissar rätt vinner en muffin!


To my english readers: Sorry, to much nonsens to translate. I'm still having the cold and my brain don't work so good. But.. If you are really curious you can try Google translater ;-)
XOXO Jenny

2 kommentarer:

Jenny_U sa...

Hmmmm, rosa eller sova.... Hmmmm, jag tror du ska gå och lägga dig igen faktiskt, fast om du kan måla världen rosa först så vore jag tacksam! Krya på dig, kram!

Maria sa...

Jag tror att du ska dansa på bordet. ;-)