fredag 22 maj 2009

Sparris...

...grillade kycklinglår och potatisklyftor.
Fick vi till middag igår. Ett glas rött till.
Allt var mums!
Efteråt la vi barnen och sen när de sov fick vi lite mamma tid jag och Cissi.
Mysigt med lite tjejsnack.
(Jonas var ut och fiskade... han hade det mysigt han med tror jag)
I förmiddags efter frukost och runttur åkte vi en sväng till Matildas Trädgård borta i Bergshamra. Dom hade premiär på sin Cafédel och bjöd på fika. Tack för det!

Sen åkte Alice o mamma och dockan Lisa hem igen.

Vi åkte på lite rundtur bland stugor och dyl.
Kolla lite på omgivningarna.

Jakob somnade i bilen och när vi kom hem gick han och jag och la oss.
När vi vaknade var det långt över lunchtid så vi åt direkt.
Efter maten bakade jag och Jakob en sockerkaka.

Den står i ugnen nu och vi väntar på att få äta gott igen.
Vad händer hos er??

1 kommentar:

Lycke sa...

Mums vad gott, nu blev jag allt hungrig..hmm..får nog ta mig en nattamacka!!

Kram Lycke