tisdag 26 maj 2009

Inlägg 400

Sjuk.
Den finaste (varmaste) veckan hittills... och jag går och blir sjuk!
Svullen OND hals och svalj. Rinniga ögon och huvudvärk.

Har via sms bokat av Me and I ikväll och fått svar tillbaka från ett par av gästerna att de också är dunderförkylda. Så jag får väl trösta mig med att man inte är själv.

Och på jobbet händer det som vanligt en massa skoj som man inte vill missa, men nu gör... så jag går och kryper ner i sängen igen.. och tycker lite synd om mig själv samt kurerar mig.

In english: I'm Having a cold in the warmest week this year, and I feel sorry for myself.

3 kommentarer:

Maria sa...

Krya på dig!

Cattis sa...

Samma här..dunderförkyld, och världens hosta! =( Har varit hemma 2 dagar från jobbet och blir nog hemma imorgon med...
Och som du säger, nu när det verkligen är kanonväder ute!

Krya på dig!
Kram/Cattis

Jenny sa...

Usch inge kul med förkylning :-( Hoppas du kryar på dig snart!