fredag 8 maj 2009

Inte lika bra ...

...dag idag.
För Jakob är sjuk.. eller i alla fall väldigt hostig och rätt hängig.
Han har varit puffig och ruffig på förskolan, vilket är ett av de tydliga tecknen på att han inte mår helt bra. Så idag är vi hemma och tar det lugnt, jag och han.
Jag är också lite hängig. Vet inte än om det bara är en sån "morgonförkyldning" eller ej. Är täpt o nysig (allerginysningar antagligen) och det kliar i hals o ögon. Vi får se hur det utvecklar sig framåt dagen.

Ikväll är det soms sagt en liten personaltillställning hemma hos en jobbarkompis på Eds.
Vi får se om man orkar med den eller ej.
Jonas och Jakob åker i alla fall iväg till landet framåt kvällen.
Tanken har varit att jag skulle åkt dit imorgonbitti. Men om agj inte mår tipp topp i kväll.. så hoppar jag nog över kvällen hos kollegan och åker med till landet idag redan.

Imorgon har vi årsmöte på föreningen på landet. Hemma i vår stuga.
Så jag och Jakob kanske skall försöka få till en sockerkaka eller dyl. under dagen, så vi har något att bjuda på.

Inga kommentarer: