onsdag 27 maj 2009

6 år...

....har nu gått sen mamma gick bort.

Saknar henne så!

5 kommentarer:

Cattis sa...

Stor Kram till dig! ♥ Vet hur det känns, min mamma gick bort för 14 år sen. Och jag saknar henne så mycket.

Fia sa...

*KRAM*

La Vikinga sa...

Stackars, jag vet inte vad jag kommer att ta mig till den dag min mamma....
Höll på att gå i bitar när mormor och morfar dog...
Sorry att jag inte kunde komma till Täby - vi hade ju pratat om de där papperen med kronor på som jag inte minns namnetpå...(i Holland alltså)

La Vikinga

Maria sa...

Kram!

Jenny Bergvall sa...

Cattis: Ja då vet du också hur det känns när hjärtat går sönder.
KRAM
La Vikinga: Nä man kan inte föreställa sig den känslan innan. Tur är nog det. Vi får ordna med papprena så snart vi ses. Har några kvar fortfarande.
Maria och Fia: Kram tillbaka!