söndag 24 maj 2009

inlägg 399

Hade tänkt att visa foton på dagens loppis fynd.
MEN det visar sig att jag glömt kamerasladden på landet.
Högst irriterande. Nu blir det inte mycket bilder i bloggen på ett tag.

Hittade i alla fall en hel del bra saker till bra priser:
*en blåsbälg(!) för en hundring
*en skateboard, "minimodell" som Jakob skall få i födelsedagspresent, för 25:-
*en Fleesejacka och ett par byxor: 25:- tillsammans
*ett typkast för endast 50:-
*tre glasskålar: 5:-, 15:- och 20:-
*en blå rund metalbricka 5:-
*tre små theburkar 10:-
*en keramikuggla som jag skall måla: 20:-

I veckan är jag och Jakob själva hemma.
Jonas jobbar på annan ort hela veckan.
Så det blir som att vara ensamstående en vecka.
Kan vara bra att öva på så man inser hur bra man har det i vardagen tillsammans, att vara två.

Imorgon får jag lite barnvaktshjälp av snälla svärmor, så jag kan åka till Stellas.nu och scrappa en stund på kvällen.

Sen så har jag Me and I visning här hemma på tisdagskväll... någon som inte fått inbjudan men gärna vill komma kan hojta till här! ;-)

Sen skall vi ta det lugnt resten av veckan.
Jobba, äta och sova alltså.

2 kommentarer:

Cattis sa...

Gillar att titta in till din härliga blogg!! Så mycket gott och blandat! =) Och dina alster går inte av för hackor...bara älskar de senaste!!
Har finns gott om inspiration!

Hade du inte bort så långt bort hade jag gärna kommit på me and I partyt! ;)

Kram/Cattis

Jenny Bergvall sa...

Cattis: TACK för dina värmande ord!! Det glädjer mig mycket.
KRAM J