lördag 5 februari 2011

Tyg och spel

Dagens loppisfynd blev lite fler tyger, några gamla spel och en lampa.





Exakt detta memory hade jag när jag var liten.
Funderar på att göra en tavla av några av memorykorten.

Packa åsnan minns jag från någon kompis... och vi har redan spelat det här hemma. Mkt uppskattat av femåringen.
Lampan skall troligen få komma upp i taket i grabbarnas rum på landet. Den är lite fulsnygg tycker jag och hoppas att den kommer bli bra i det gröna rummet.



Är det någon som skulle vilja köra lite tygbyte med mig? Jag börjar få ihop en kul samling, men vill utöka den. Så om du är intresserad kan du väl maila mig på jennybergvall[AT]bredband[punkt]net
Ha en fortsatt trevlig helg!
kram Jenny

2 kommentarer:

Sanna sa...

Underbara fynd du har gjort gumman! =)

Hmm ja tygbyte skulle vara kul, men har inte tid att gå igenom mina tyghögar just nu så jag får avstå.. =)

Kraaaaam
Sanna

erry sa...

Vilka fina tygfynd! Gillar det med körsbären skarpt, så om du har mycket av det kan jag tänka mig att byta en bit. Är du bara intresserad av tyg eller även tapet?

Ha en fin söndag! Kram