söndag 20 februari 2011

Söndagssvammel




Den här helgen blev inte som jag tänkt. Det blev annorlunda. Inte bättre eller sämre. Bara annorlunda. Sambon dukade under för febern igår. Jag hade en massa planer och några måsten.. som jag inte alls hunnit med, nu när allt barnansvar föll helt på mig. Är det inte typiskt, när man försöker få tid över så blir det mindre tid. Jaja... nu är det som det är och det får bli som det blir. Men jag hade önskat en dag till denna helg! För denna helg blev bra, men lite för kort. Men.. när jag tänker efter så har vi ändå hunnit en hel del också! ;-) Det är lätt hänt att se allt man inte gjort och glömma allt man faktiskt uträttat. Nu skall jag gå och lägga mig och tänka på allt jag hunnit med trots allt ;)

4 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Nej, det blir inte alltid som man tänkt sig. Men skönt att helgen ändå blev ok.

Härliga bilder du visar med allt det turkosa och rosa! :-)

Maria sa...

Egentligen borde man ju ständigt vara beredd på att ens planer kan gå i stöpet. Iallafall när man har familj och barn. Det är så lätt att något händer som påverkar.
Bra att du känner att du trots allt fick något gjort.

BlandetLoft sa...

Så fin smaties skål. Den likte jeg. Og ikke minst fin duk også!! Turkis.. åh..sukk..
Ønsker deg og dine en fin uke.
Hilsen fra BlandetLoft

erry sa...

Härliga bilder med min favvofärgkombo! :)