onsdag 23 februari 2011

Rörigt i skallen


Det är mycket nu. Eller ja.. jag har mycket i huvudet nu. Många projekt och grejer på gång. Skisser. Festplaner. Både för ettåring och 40-åring. Jobbragg. Med mera. Allt snurrar runt i skallen och jag försöker prioritera. Det känns lite rörigt nu. Så där så man nästan inte får något gjort, av allt man borde. Tiden och orken räcker inte hela vägen. Jobbigt.... MEN... det blir nog bättre snart! *hoppas*.
By the way: Jag gillar det soliga snölandskapet. Fortfarande. Har INTE tröttnat ett endaste dugg. Kylan biter inte på mig. Jag njuter. Gärna en månad till. Så det så ;-)

3 kommentarer:

Made by Ina sa...

Hej hej!
Nej du snön får gärna försvinna ;)
Jag vill ha VÅR och färger
Har röjt och hittat mer fynd, kolla in på sidan om du vill ha någon av tygerna ;)

Kram Marina

Anonym sa...

SEROQUEL

Sanningens bild
i slutgiltig stillhet
hundratals mil under världens yta.

Inte finns stor gemenskap där,
inte en snyftning hörs.

Betrakta korridoren
i helvetets nådlösa tystnad,
sekunderna före ditt upphörande.

Utanför:
framtidens utrymda förortskvällar,
eftervärldens avklarnade skönhet.

Någon, vars namn är Ingen,
har utomordentlig miljökännedom,
delar lyktornas bortvända kunskap.

Och han älskar er inte.

Han vet allting
om trapphusens ändlösa serialitet,
om gångbanorna ur samhällets spegelbild,
om Avvikelsens
obönhörligt
dalande kromatik
och buskagens enstaka människolämningar

SEROQUEL HOLOCAUST


---

Får jag erinra om de likaledes och ungefär samtidigt mördade Cats Falck, Lena Gräns, Carl Algernon, Hilding Eek, Ingvar Heimers, Victor Gunnarsson, sannolikt även förre boforschefen CU Winbergh med fru. Alla i likhet Olof Palme med anknytning till samma härva involverande illegal svensk vapenexport till Iran (bl a minor), med intressenter som Stasi, USA:s regering via Iran-Contrasaffären, svensk högerextrem polis med internationella kontakter, troligen även kurdiska organisationer och Sydafrika. En avlägsen men inte utesluten möjlighet är att Christer Pettersson drogs in som själve skytten, varför teorin är kompatibel med Lisbeth Palmes vittnesmål. Hade CP tjallat kunde han ju mycket enkelt enkelt ha avfärdats som lögnare. Även Holmérs kurdspår kan ha reell anknytning.

Jag tycker Palmemordet är principiellt i stort sett uppklarat, den här gången är LGWP på rätt spår, och det var alltså inte bara Palme som blev mördad utan många fler. Dessa mord hänger samman, helt klart.

Palmemordet


---

Bonus:

WWW

Maria sa...

Skönt att höra att någon njuter av kylan. Jag tycker att det är okej med vinter, men när det är kallare än minus 30 så känns det lite jobbigt...