måndag 14 februari 2011

In my bag!

Det är inte ofta jag har en väska nu för tiden. MEN idag hade jag det. Och när jag kom hem kom jag på att jag skulle passa på att haka på DOS familys väskutmaning.
Så.. detta är alltså vad min väska innehöll idag:


Min älskade Iphon4, Solglasögon, en ful plånbok, en massa nycklar, en blöja, en napp, näsdukar och lite fruktmellis till lillen.

My Ikeabag contains: my Iphone4, Sunglasses, an ugly wallet, lots of keys, a diper, a pasifier, napkins and a fruitsnack for the baby.

♥ // Jenny

5 kommentarer:

Ylva sa...

den där väskan är ju grymt fin faktiskt (har den också:) köpte typ allt ikea hade i den färgställningen häromåret.

lisa sa...

vilken fin bild :) va ett tag sen jag va inne nu. jätte kul att se alla dina fina projekt! Ert vardagsrum är ju bara såå läckert. ha en fin alla hjärtans kram

erry sa...

Vilket fint rosa tyg! Är det inte samma som jag fick av dig i grönt? Den där väskutmaningen är kul, så man kanske skulle ta och hoppa på.. :)

Kram

till-vidas-ara sa...

Så fint! Jag har mest bara skräp i min :)
Många kramar Lycke

Birgitta sa...

Oj, vilka fina färger. Längtar du månne efter sommar och sol? Tycker att det påminner om värme och härliga dagar.
Kram