fredag 25 februari 2011

Drömmer



Igår var det scrapträff hos Stella. Vi var en liten, men mysig skara. Idag har jag tränat. Gått/lufsat på bandet, cyklat lite och rott en stund. Magmusklerna fick också sitt. Hem och mumsa sallad, inspirerad av Tipsy. Gott!
Sitter med hes bebis mot bröstet. Kysser febervarm panna och sjunger om den lilla båten som blir våt om magen. Drömmer om ett hus, som vi antagligen inte alls har råd med just nu. Ett femtiotalshus här i "byn". På andra sidan motorvägen. Med renoveringsbehov.
Fredagsmys på er kära läsare!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad gott det ser ut och fedagsmyset låter härligt! Tittar med avund på bilden från träffen i går hos Stella och hoppas att jag kan vara med nästa månad! Hoppas vi ses där då? Ha en underbar fredag och helg! Carina Å

Ann-Sofi sa...

Som hyfsat nyinflyttad norrortsbo tänkte jag vara med på Stellas förra scrapträff men då blev min egen Stella sjuk och igår var jag upptagen på annat håll. Hoppas på att komma med någon gång under våren. Ni ser ut att ha haft det jättemysigt!

Jenny Bergvall sa...

Ann-Sofi: Ja kom med nästa gång, det är jätte mysigt att ses och scrappa och babbla bort en kväll hos Stella.