lördag 19 februari 2011

Bambi-jakt



I morse gav jag mig ut på Bambi-jakt. Jag såg, på Skopans hemsida, en Bambi-figur på en av hyllorna. Så jag gav mig iväg lite tidigare för att komma bland dom först i kön in. I 20 min stod jag och köade. Och det gav resultat. Jag hann in och fick min Bambi. Och så hittade jag lite till. En turkos vas, ett gammalt träpussel, ett par lika gamla barnböcker och en dito resväska.
En sak till kom med hem... men den skall jag ge bort i present till en min vän M, så jag kan inte visa den ännu.

5 kommentarer:

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Vad mycket fint du hittat, som vanligt, hihi!

Kram och hoppas att du har en mysig lördagskväll!

Lotten sa...

Vilken härlig resväska du har fått tag på... Bambin är ju underbar den med förstås ;-) Bra jobbat!

Petra / Popetotrora sa...

Resväskan e så grym! Riktigt härlig med alla klistermärkena och en gammal historia med sig. :-)

Made by Ina sa...

Så mycket fint!
Jag älskar ocå Bambi, vad mer har vi gemensamt ;)

Kram Marina

Julia sa...

hur mycket gav du för resväskan? Jag är på jakt efter 3 st, en var till pojkarna att samla minnen i.
ha en skön söndag
kram