torsdag 3 februari 2011

"Mitt i natten inlägg"


Har sett en massa skön "feel good-movies" på sistonde. Men ikväll såg vi en film med motsatt känsla. R. En dansk fängelsefilm. Den var bra. Fast ...ja.. jobbig.

Jag är med i Pysselstaffeten igen. Tror att det är den tredje som är min dag.. det sas det i ett mail.. men på listorna i alla bloggar står det den åttonde. Så.. jag väntar till jag fått klart besked men min tutorial. Återkom i kväll (torsdag) så vet vi!

Och ni som scrappar måste ju kika in på Stellas.nu-bloggen för där håller jag i Februaris månadstävling!

Imorgon skall jag vara med Jakob på hans förskola. Hela dagen. Det skall bli skoj. Har tänkt det såå länge, men först nu finns både tid och möjlighet. ...Så nu är det dags att gå å sova!! ;-)

1 kommentar:

Sanna sa...

Åhh Åbergsmuseumet ser toppenskoj ut..hmm..kanske skall ta en tur dit i sommar med minstingen.. =)

SV: Ja det är sååå himla skönt att äntligen fått datum..känns fortfarande lite overkligt men snart trillar nog 5-öringen ner här för mig oxå.. =) hihi..
Vad har du för smaker på modifast då? Jag har köpt på mig en hel del men vet inte om det räcker..


Ha en fortsatt fin vecka gumman!
Kraaaaam
Sanna