fredag 27 mars 2009

Hollandsfoton!!

Jakob är förkyld. Ingen feber, men hostig och mest väldigt snorig.
Men i övrigt ganska pigg.
Han kikar nu på Disneychannel, så jag passar på att ladda upp lite Hollandsfoton.


In English: My boy is having a cold so I'm at home today. And now when he is watching the Disneychannel I post some pics from our Holland trip.

Stella håller på att skratta ihjäl sig när hon får se hur litet bagageutrymme vi har på vår lilla hyrbil.
Stella is laughing when she sees the trunk of the mini rental car.


Söta Jo-Anne
Sweet Jo-Anne


Dinas kladdiga fingrar.
Dinas messy fingers



Dinas kladdiga arbetsyta.
Dinas messy workspace


Det svenska teamet, Dana, jag, Meri och Stella.
The Swedish team ;-) Dana, Jenny (Me), Meri and Stella


Jag och underbara Martha som jag ÄLSKAR!
Me and awesome Martha who I LOVE!



Holländska tulpaner på flygplatsen.
Holland tulips in the Airport



Min frukost.
My breakfast



Testar ny teknik...
Trying a new technic...


... med Ecoline färger. Någon som vet om detta finns i sverige??
....with Ecoline colors. Got to see if I can find some in sweden!



Corinne har kul ... Kolla in Mathas FINA klänning. Blev kär i den!
Corinne are havinge fun ;-) ... Look at Marthas beautiful dress...loved it.


Stella och Dana njuter av sjöutsikten *s*
Stella and Dana is enjoying our sea view at the BB ;-)



Stella och jag på Arlanda, redo för avfärd!
Stella and me at the Arlanda Air port befor we leave.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad kul att de lite bilder från er resa! Ni verkar ha haft jätteskoj...:)

Trevlig helg
önskar
Helen