söndag 29 mars 2009

Kaos i kreativa rummet

Just nu ser det ut som ett bombnedslag i mitt kreativa rum.
Det ser inte alls så där fint ut som det gjorde för några veckor sen.
Nu är det saker som inte hör hemma där, som är där ändå.
Och så en massa ouppackat från resan m.m.
INTE KUL!!
Men... orkar inte ta tag i det idag. Nope!
Imorgon är det dags för träff hos Stellas.nu igen.. hur skall jag hitta vad jag skall ha med mig??
Jaja, det får gå ändå *s*

Jobbar sent imorgon, så det blir till att åka direkt till Stellas.
Borde packa idag.. men jag är såå trött, så jag hoppas hinna och orka med det imorgon bitti i stället.

Nu skall jag ligga på soffan en liten stund.. sen flyttar jag till sängen om en timme drygt ;-)
Så jag säger God natt på er!


In english: My creative room look like a tornado area. How blow up a bomb in there??
It's not fun, but... Got to get to it another day.. to tierd to now.
Tomorrow night there's a scrapmeeting at www.stellas.nu and since I'm working late, I have to go directly from work. Maybe I should pack my scrapthings now... but I'm waiting until tomorrow morning.
Now I'm of to my tv-couch for a moment.. befor I'll go to bed.
Good night!

1 kommentar:

Anniek sa...

My scraproom probably looks a lot like yours!! I'll put a photo of my room on my blog later this evening so that you can see for yourself!
Have fun at Stella's and say hi!! Does Dana has a blog? She's the only one I can't find.