fredag 6 mars 2009

Saknar dom redan


Den här killen ovan och hans pappa har tagit flyget upp till Umeå.
Dom skall fira Jakobs faster Birgitta, som fyllde 40 häromdagen.
Alla är uppe.. ja nästan alla åkt upp. Men jag är kvar hemma. Och saknar dem min grabbar!!
(anledningen till att jag inte åkte med är för att jag redan hade bokat min Hollandsresa när det bestämdes att alla skulle flyga upp)

Men jag kommer ha fullt upp i helgen, så dom är nog snart hemma igen ;-)

Ikväll skall jag ner en sväng till WH o äta med jobbarkompisarna från Eds.
Sen imorgon skall jag ut och fixa pass och presenter. Sen Kalas med fika. Sen iväg o träffa systerdottern Fia och äta och se på Bio ihop.
Sen är det söndag.. och då skall jag se om jag får iordning mitt kreativa rum.

Kram och ha en skön fredagskväll!
♥♥♥

1 kommentar:

Sara sa...

Passa på att njuta av din egna tid! Ha en härlig helg!