söndag 8 mars 2009

Snyftare

Satt och zappade på tvn medans jag åt lite brunch.
Hamnade på slutet av filmen "Vid din sida" med Julia Roberts och Susan Sarandon.
Kom in i filmen just vid scenen då de två ovanståendes karraktärer sitter på en resturang och pratar om deras roller som mammor till barnen i filmen. Hur Susans karraktär säger "-Jag har deras historia och du har deras framtid".
Gissa om jag bröt ihop och bölade?!?! Japp, som en tok.
Jag gråter mycket lätt på filmer. Senast också igår på Män som hatar kvinnor.
Tårarna forsade nu ner i min brunchmacka idag. Så mkt. att det smakade salt om smörgåsen.

Gråter du också till film?
Vilken är din "värsta tårdrypare"??

2 kommentarer:

~Johanna~ sa...

jaaaa,jag lipar! Stekta gröna tomater, dagboken, ps i love you....

de finns massor med liprullar! =)

Anonym sa...

Gråter väldigt ofta till film. The notebook är en riktig tår rensare :)