tisdag 10 mars 2009

Testing testing

Inspirerad av alla som går Dinas art journaling kurs 102 så har jag nu själv testat att göra en liknande sida i min AJ.

Har inte gått kursen själv ännu.. .kanske snart.
Men har ändå testat mig fram lite och blev nöjd med resultatet.
Skall testa mer!

In english: Inspierd from everybody how are taking Dinas class in Art Journaling 102 I tryed to make a page in my own AJ. Haven't had the opportunity to join the class yet.. but soon!
Liked trying and I think it went well...even if I don't have the "right" technique.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ooo .. vad fiiiiin... Äntligen får jag se lite Jenny AJ.. wohooo.. Har jag drömt att du skulle gå kursen? JAg var helt säker på att du var mitt uppe i den! =) KRAM till du!

Jenny Bergvall sa...

Hej Mahlin: Nä jag har inte haft möjlighet att anmäla mig ännu. Kanske kan man går kursen senare.. o då hakar jag på.
Men innan dess frilansar jag lite *s*