onsdag 11 mars 2009

Ups...

...i did it again:

7 kommentarer:

Cattis sa...

Fortsätt du och inspirera oss! ;) Dom är helt Underbara!

Jenny Bergvall sa...

Tack Cattis! Det lär komma mera...kan inte låta bli ju ;)

Anonym sa...

MER MER MER MER MER MER! DU får mig alltid att vilja skapa du.. och jag vill klappa och känna din AJ i verkligheten.. NU..

Jenny Bergvall sa...

Mahlin: *s*Du får klappa på dom när du är i stockholm o hälsar på. När kommer du??

Maria sa...

Verkar roligt att göra art journals. Såg flera på Flickr.
Som en dagbok i väldigt fint format!

Theresa/Tette sa...

DET ÄR ALLDELES OTROLIGT LÄCKERT!!! VILL SE MER!

Psst - du, nu vet du vad ni ska ha för kurs till nästa scrapmara och jag kommer!!!

Kram Tette

Jenny Bergvall sa...

Maria (Jag blommar): Ja jag satt o fångade en massa inspiration på Flickr i natt *s*

Tette: Där sa du något... kanske skall spinna vidare på den!
;-)

Tack för era ord.. som värmer ända in i hjärtat!!