söndag 8 mars 2009

Lite Umeå o Män som hatar kvinnor

Dom verkar ha trevligt och mysig i Umeå, mina grabbar.
Terese blogg har hon lagt ut lite foton.
Jag har snott några av dem hit.

Jonas o hans systrar:


Dom har lite mer snö däruppe, än vi har här nere:


Önskar lite att jag också hade fått åka med... men men... vad är väl en bal på slo... Nä just det, jag har ju också haft en underbar dag.

Fia o jag har varit i Kista C och ätit sushi och glass samt besökt bion.
Vi såg "Män som hatar kvinnor" En toppenfilm tycker jag. Hade inte läst boken.. och kommer INTE att göra det. MEN vilken bra film. Välgjord och superbra skådespelar prestationer.
4,9 poäng av 5 möjliga.

Sov gott!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt med så mycket snö! Men det är då första gången jag ser en luva med Motörhead skrivet! En sån vill jag också ha, ha ha.

Jenny Bergvall sa...

matilda: Jasså den är du sugen på?!? Skall du ha den på i au? ;)
Tror han köpte den på en konsert här för ett par tre år sen.

Anonym sa...

Ja, folk går ju omkring med mössa här så fort det blir kallare än 15 grader. Jag har inte varit på några konsert på åratal, det kanske är dags!

Jenny Bergvall sa...

Matilda: Jaha,ja då får du hålla utkik efter Lemmy o grabbarna o ta dig till konsert om de kommer ner. :-)

Anonym sa...

Jag såg också filmen i helgen. Kanonbra, trots att jag läst böckerna. Bra skådisar och fint filmat. Jag var lite orolig för hur Lisbet Salander skulle vara. Jag har ju min bild av henne från böckerna. Men Noomi Rapace VAR verkligen Lisbet Salander.