lördag 8 november 2008

Tur o retur till landet

I går eftermiddag åkte vi ut till landet.
Tanken var att vi skulle ha en familjehelg där.
Jag var ju visserligen sjuk och inte så mycket till sällskap.
Men vi tänkte att jag lika bra kan ligga där som här hemma, så vi åkte ut.
Men efter i natt då jag blev sämre OCH har sovit som en kratta o har ont i ryggen (får alltid det först o andra natten på landet) så ville jag hem igen.
Grabbarna förstod o på eftermiddagen packade vi ihop igen.
Nu är Jonas & Jakob hos familjen R och har fått middag och umgås.
Själv ligger jag på soffan o försöker håller mig vaken framför tv:n.
Mår skit o måste se till att komma till en läkare som är beredd att se till att jag blir FRISK!
För så här kan det inte forsätta!
Börjar ju nästan deppa ihop av att inte ha orken och hälsan.

Nu blir det "Stjärnor på is" och en Magnum Mandel för min del.

4 kommentarer:

Meri(txell) sa...

Nej, men gumman! Så får det inte bli, det låter jätteklokt att gå till läkare, du kanske behöver lite extra-vitaminer för att hålla dig frisk!! Hoppas du mår bättre men vi kanske ska glömma nästa vecka och du får bara ta det lugnt och krya på dig! Hojta till om du behöver någonting! Massor med kramar,
Meri

Sandra sa...

Trist!
Krya på dej!

*kram*

Anonym sa...

Eländes elände...

Skickar ett gänga goa kramar ända från Luleå

Häls Milla
www.metrobloggen.se/camillaslivochlustar

Sara sa...

Nämen, stackare!
Krya på dig-kram kommer här!