onsdag 12 november 2008

80/110

Nu var blodtrycket mer normalt än i måndags.
80/110 efter 10 min. vila.
Skall ändå göra fyra mätningar innan de går vidare eller ej.
Skönt i alla fall att det lugnat ner sig idag.

Handlade lite på vägen hem. Bl.a. unnade jag mig lite lyx med god ost o korv och en tidning. Nu har jag legat på soffan och bläddrat i tidningen o smaskat godsaker framför ännu ett Oprah-avsnitt.
Känner fortfarande att antibiotikan ännu ej vänt min sjukdomsbild. Men hoppas det gör det inom ett par dagar. Orkar inte må så här mer!!
Nu skall jag gå och sova en stund, om jag kan, innan jag skall hämta sonen från dagis.

Ja.. ni har bett om värdeläst vetande, så nu har ni också fått det *s*

Kram Jenny

3 kommentarer:

Nathalie Kalbach sa...

Thank you for leaving your sweet comment on my blog. Huge hugs
nat

Anonym sa...

Men hallå du måste ha skrivit fel om blodtrycket.Du menar väl 110/80? Annars är inte trycket särskilt normalt.Jag har också högt tryck och går på kontroll.Mitt är 130/90 fast det kan bero på diabetesen jag har.
Hälsn.Anette.D

Jenny Bergvall sa...

Anette: jaha, ja kanske är det så att jag vände på siffrorna lite. Jag är inte så hemma på det där sjukhusiga *haha*