tisdag 11 november 2008

Har fått vissa klagomål...

... från sambon om att bloggen handlar för mycket om scrapbooking.

Ja du när man har en familj som inte längre ställer upp på att bli fotade och man själv är sjuk hela tiden. Vad finns det då att skriva om om inte mitt stora intresse scrap!??!?
Känns som om jag bara babblar en massa skit om jag skall skriva om annat.
Som om någon är intresserad liksom *s*

Jaha, här kommer lite mera babbel nu då:

Det fanns inte mkt. hemma som passade undertecknad till lunch.
Så jag for ner en snabbis till Hemköp.
Där inhandlades följande:

Coca-cola Light
Keldas tomatsoppa
Strimlat fläskkött
Salladskål (även kallat Kinakål)
Palsternacka
Clementiner
Magnum mandel _____________________________summa 98:50
(exkl. påse som jag glömde ta o ja fick gratis då jag slängt ner 1:50 i rödakorsets bössa)

Till lunch värmde jag på halva soppan och hällde ner en halv burk kikärtor, lite fryst basilika och en nypa torkad vitlök. Gott som 17!
Åt upp alla 5 clementinerna och glassen till efterrätt.

Allt intogs i soffan samtidigt som jag kikade på Oprah.

Fyi: Till middag blir det wokat med fläsk, kålen och palsternackan tillsammans med nudlar.

Jaha, är du nöjd nu älsklingen min?
;-)

Och ni andra, som orkat läsa hit, hur kul var detta inlägg egentligen?

KRAM på er alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

JAG tyckte det var jättekul! Kan nog hålla med J litegranna... ;) Hoppas du blir pigg av alla clementinerna! Stora kramen fran mig.

Sara sa...

Ett inlägg helt i min smak! :)