lördag 29 november 2008

Scrapträff

Har varit på scrapträff igår (lördag).
Det var skoj!

Yvonne och Therese ordnade träffen. Bra jobbat tjejer!

Jag gjorde bara 2 layouter och en sida till min artjournal.
Den första gjorde jag efter en skiss som Therese gjort.
Tävlingsomröstning (är det ett ord eller två?) pågår nu i Yvonnes blogg

Jag scrappade om min lille pysselkille, här med sina pärlor.




Sen tog vi ett galet gruppfoto som vi också scrappade på.

Snyggingen med de goa gaddarna är jag *s*


Fick äntligen till en bra andvändning för det sköna banan och ap-papprena ;-)

Ps. Alla foton i detta inlägg är tagna av Yvonne !

6 kommentarer:

Jag... sa...

haha ja slösa inte på orden ;-)

tack för idag! Önskar att jag varit piggare, nu är jag pigg minsann! Hmpf

Jag... sa...

Jaaa du var verkligen bra på att undvika kameran, me njag hittade minsann ett kort iaf! :-D

Låna på om du vill :-)

Kram

Anonym sa...

Ja det var verkligen jättetrevligt!

cia sa...

Tack själv för trevligt sällskap!
Hoppas det blir fler ggr.

Anonym sa...

Fina LOs!

Men brukar det inte vara anonyma omröstningar i sånahär utmaningar

tycker det är lite fult gjort att be folk rösta - då blir det ju inte den som är snyggast som vinner utan den som har flest läsare

Jenny Bergvall sa...

Svar till Emmas syster: Jag har inte bett folk gå å rösta på min layout utan över huvudtaget. Man får rösta på vilken man vill. Hoppas verkligen att att finast (enligt de som besöker bloggen) vinner. I detta fall är det fler av oss som visat upp våra bidrag i sina privata bloggar, så jag tror nog vi har samma förutsättningar.
Själv har jag röstat på min favorit som är någon annan än min egen. Folk är välkomna att rösta hur de vill och jag litar på att alla kan tänka själva!