fredag 14 november 2008

Trött är bara förnamnet!

Idag har varit min tröttaste dag på lääänge.
Natten blev som sagt lite stökig o sen vete 17 vad mer som gör det. Men jag har varit TRÖTT idag. Somnat så snart jag fått tillfälle. Har sovit 4 ggr idag tror jag. Från o till.
Nu börjar jag känna mig lite piggare. Men fortfarande trött.
Kanske är det för att kroppen jobbar med att få ur all sjukdom ur kroppen.
Hoppas det är därför!

Sonen är förkyld och sover nu. Sambo skall på ölkväll med Dahlis o gänget.
Själv skall jag ligga på soffan och se Idol och kanske rita lite mer. Och äta godis ;-)

Hur roar ni er denna fredagskväll?

1 kommentar:

Anonym sa...

Först:
Tråkigt att Jakob är sjuk och att du själv är helt slut! Hoppar verkligen ni piggar på er snart!

Sen: Ikväll tittar vi på Idol, samtidigt som jag röjjer i en av våra stora garderober....som den strukturerade människa jag är, så kan jag inte låta bli att köra igång lite med flytten direkt..liksom...;O)

Kram
M