söndag 2 november 2008

Helgen är snart slut

Den har varit SKÖN.
Fast jag inte är helt frisk. Så mår jag bra.
För jag har haft en skön helg hemma, med familj och vänner och god mat.
Nu har jag just suttit och jobbat lite med scheman till jobbet, så min jobbar vecka har redan börjat ;-)
Jag hoppas innerligt att jag och familjen skall hålla oss friska nu. Jag vill jobba HELA veckor resten av hösten!
Kan man få önska sig det nu?

Om en stund skall jag se det rätt meningslösa programmet "Ensam mamma söker..." För jag råkade börja se serien och måste ju nu se resten också *s*

Sen blir det tidig kväll. För jag vill ha ORK.

På tisdag är det scrapkväll på Stellas.. det ser jag fram emot...fast jag känner mig lite överscrappad just nu. Men jag brukar ju kicka igång min inspirationen efter träffarna, så jag går ändå.

Kram och godnatt på er kära läsare!

1 kommentar:

Jag... sa...

hehe jag tittar oxå på ensam mamma söker, fast med ett halvt öga idag :-)

Vet inte vad färgen heter faktiskt, köpte den på Silvan, den hette något nummer som dom blandade ihop.

Håller tumamrna för att du får jobba hela veckor resten av året!

Kram