tisdag 4 januari 2011

Rutschkana och Sneak peek

Arga mamman kom fram idag. Lite för mycket höga röster och hot i uppfostran idag. Inget man är stolt över. Min natt var inte så bra, vilket drabbade mitt humör. Lite sömn skapar kort tålamod. Sånt är livet som småbarns förälder. Men nu, när barnen snarkar i sina sängar, undrar man hur man någonsin kan vara irriterad på t.ex. en sån här charmör:
Men nu är dagen över och imorgon är en annan dag.
Idag har jag och grabbarna träffat Cissi och Alice. Vi skulle ha setts på Barnens djungel men där var det galet mycket folk, så vi tog en annan variant av lekställe: Flygfyrens lilla lekplats. Där roade sig barnen och medans mammorna han prata lite med varann. Mysigt!

Ikväll har jag tagit mig lite tid att scrappa. Det var ett tag sen. Resultat kan ses i morgon (onsdag) på Stellas.nu.
Godnattkram!
/Jenny

Inga kommentarer: