måndag 17 januari 2011

Flera fikabilder från i lördags


Nära på hundra gräddkannor utmed köksväggarna



Hembakat är godast!



Mysigt fikasällskap


John får smaka lite glass han med

Hos svärmor/farmor finns det alltid gott om hembakat fikabröd. Och glass, till Jakobs förtjusning. Många gräddkannor och en hel del foton på barnbarnen.


Lek i vardagsrummet... och samlingen med de nio barnbarnen på väggen

Jag minns när jag gick runt hemma hos min egen mormor, när jag var liten. Jag trodde mormor var jätte rik, för hon hade så många fina prydnadssaker. Om antalet prydnadssaker räknas så är barnens farmor också mycket rik.



I svärmors gästrum dansar en ståtlig häst för några lika ståtliga svanar och en ignorant and




Ha en skön måndag!!

1 kommentar:

Sanna sa...

Om det vore så så vore jag oändligt rik jag med.. =) skratt..

Hoppas du får mer energi snart gumman!
Kraaaaam
Sanna