fredag 28 januari 2011

Mera grejer har hittat hem till oss




Det går INTE att gå in på Lagerhaus utan att få med sig lite grejer hem.
Idag fick några saker i favoritfärgerna, Rosa och Turkos, komma med mig hem från Sollentuna centrum.



Sen när jag hämtade hem stora sonen från sin Farfar och hans Kerstin så slank flera fina saker med. Tackar!!

"Gubben" är Jakobs som han fick och han ville att jag skulle visa upp den så klart ;-)


Ikväll är Jakob hemma hos farmor, tillsammans med sin kusiner. Han skall sova över där inatt o lördag. Så här hemma är tyst och lugnt med bara en liten lugn John. Så jag skall passa på att scrappa lite.


Igår var jag hos Stellas.nu och scrappade ett canvas album och en layout.
Här nedan ser du en sneek peak av layouter.


Ha en fortsatt skön fredag!
Kram Jenny

3 kommentarer:

Maria sa...

Ha en skön kväll och njut av stillhet, lille sonen och färgglada saker!

Petra / Popetotrora sa...

Haha! Om det är nån som förstår dig då är det jag! För mig är det stört omöjligt att gå in på Lagerhaus utan att köpa massa saker!! :-)

PillePalle sa...

For fine fargerike ting du har fått kjøpt!
Ha en fin helg! Kram, PiPa