tisdag 29 december 2009

Se mitt Vinterland

Stugan med vintertäcke


Jakob på prommenad


Min snygging :-)


Pulkaåkning med grannfamiljen D:




Jonas och Jakob på bryggan.... än vågade vi oss inte ut på isen.

Jag och sonen vid sjön:

Efter vår utevistelse gick vi hem och gjorde lunch.
Sen drog vi in till Norrtälje och shoppade lite.
Mellandagsrean var i full gång och det var massor med folk på stan.
Jag fyndade två svarta toppar bl.a. Ett nytt set (tröja och byxor) till bebisen blev det också.
Samt alla "klappar" till Julklappsleken som vi skall leka på nyår, hemma hor Maria och Henke.
Väl hemma, på landet, så gick vi över till grannarna D igen och drack lite glögg och snackade.
Jätte trevligt.
Nu ä vi tillbaka i stugan. Jonas skall steka hamburgare till oss, och Jakob och jag sitter och ser på film.

4 kommentarer:

Maria sa...

Mysdagar!!

Birgitta sa...

Härligt! Ni har så mysigt och fint på landet. Njuuut!

Sandra sa...

Vilka underbara vinterbilder!

kram kram!

Sara sa...

Åkte ni eller åkte ni inte till Norrtälje ?!?