måndag 28 december 2009

Jag ♥ landet!

Att komma ut till landet igen gör mig lycklig.

Att mötas av denna skylt och sen gå runt och se alla saker som man tycker så mycket om.
För det mesta här på landet är saker jag gillar. Några få saker är dem som jag inte tycker om och som skall bytas ut... någon gång framöver.
Denna ljusslinga skall INTE bytas ut... Jag gillar slingan som jag köpt på Indiska för ett par år sen. Den ger så behagligt och färgglatt ljus. Den gör mig varm i hjärtat.

Köksgardinerna dock skall bytas ut i framtiden, liksom taper och luckfärgen i köket.

Fast det ser rätt mysig ut just nu ändå ;)

Här nedan ser ni tre av alla saker jag ÄLSKAR:

*Min NYA kamera
*FILTEN som svärmor virkat
*Hallspegeln

7 kommentarer:

Indra sa...

Åh vad mysigt ni har! Kan inte vi bli sambor? Jag skulle nog trivas hos er. :-)

Jenny Bergvall sa...

*s* Indra, vad kul att du tror du skulle trivas här. Du är i alla fall välkommen att hälsa på när ni har vägarna förbi :-)

Marianne sa...

Det ser verkligen mysigt ut. Jag skulle också vilja ha en stuga att åka till...men ändå inte..
Ha det så trevligt

~Johanna~ sa...

Det ser helt ljuvligt ut!! Förstår att du gillar stället!!

syster A sa...

Mys mys myyys! Filten är UNDERBAR!!

Kram A

Veronika sa...

Vilket fin skylt du gjort och vad mysigt ni ser ut att ha de i er stuga :) God fortsättning

Cattis sa...

Åååhhh....det ser ju såå mysigt ut!! Och den där ljusslingan och filten skulle jag gärna vilja ha...och kameran också ;)

Kramar!