onsdag 16 januari 2013

Sjukt

75% av familjen är sjuka.
Båda trollungarna och gubben. Än har jag klarat mig.
Visst killar det lite i halsen på mig och huvudvärken har kommit och gått.. men jag ignorerar det ;) Räknar mig som fullt frisk än!
Jakob har feber och ont i hals och huvud. Han feberyrar och mår riktigt dåligt emellanåt.
John är snorig, hostig och så där mosig, glansiga ögon och rödkindad och allmänt hängig.
Gubben min har också mått skit men är på bättringsvägen nu. Han skall iaf ta sig till jobbet imorgon igen. Så jag tar över VAB:et.
Inte mer än en vecka in på nya året hann gå innan sjukdomarna började. TRIST.. men vad gör man?!?

Mycket legobygge hinner man med när man är hemma i alla fall.
;-)

5 kommentarer:

Ninette sa...

Krya på er så fort som möjligt!

Anonym sa...

This piece of writing will help the internet people for building up new webpage
or even a blog from start to end.

my web blog - quantrim online
my web site > vpvecuador.noticia.es

Anonym sa...

If you can get a cheaper terms Kuala Lumpur is
one of the almost visited cities in Asia. That is very frustrative if you are probing for a Coupons that is valid.

You will also get as many as 68 XM artificial
satellite very indestructible. But, $50 is Press cutting
are Loosely a chemical group of scissor hold as as the actual favored couponss.


Here is my web page - http://fachseminar-electronicbanking.de/

Anonym sa...

If you've researched enough on it, then it would be a lot easier deciding on which one to purchase. With this trick, your craving to eat those unhealthy foods will be lessened because you already feel full because of the juice. First one of them is called as centrifugal juicer machine and you can get the juice from the pulp by using the blades and sieves.

my weblog :: ninja juicer at target

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.