fredag 18 januari 2013

Kreativiteten fortsätter

Trotts att jag stökat till ateljen rätt ordentligt igen så fortsätter jag mitt skapande. Det går i 180 just nu. Så kul! Det är nu jag mår som bäst, när jag får kladda fritt och har fingrarna fulla med färg.
Ser på en massa inspirerande videos också. Det är himla inspirerande att se på när andra skapar.
Nu har min Art Journal tagit slut och jag måste ut på jakt efter en ny. Vill helst ha en ny Moleskin med tjocka enfärgade papper i... men den verkar inte finnas i dom vanliga bokhandlarna. Så jag får kanske ta o söka online. Någon som har tips om vart dom har Moleskins till salu? I stockholmsområdet eller i någon svensk online-butik?

1 kommentar:

Janne sa...

Hej. Har du inte redan hittat så vet jag att Matton har (http://www.mattonbutiken.se/index/browse/search/Moleskine.html).