tisdag 17 april 2012

"Your an angel on earth 2"

Och här kommer nästa!
Här är illustrationen "Your an angel on earth 2"'

Utropspris: 25:-
Du går in under kommentarer i detta inlägg och skriver den summa du lägger på ditt bud. Du bevakar sedan budgivningen själv under kommentarerna. Det bud som ligger högst på fredagen den 20 april, klockan 20:00 vinner min illustration.
Pengarna går oavkortat till Magdalena Graafs insamling till Kliniken i Filipinerna

Pengarna kommer du få sätta in på mitt konto, som jag mailar dig, senast den 25:april. Om inte pengarna kommit in till mig så så går budvinsten till den som lagt det närmsta budet under det vinnande. Om du vill att jag skall sända illustrationen till dig så postar jag det när betalning inkommit. Jag betalar porto inom sverige. Vill du att det skall skickas utanför sverige så står du för portot. Jag kommer sedan att matcha ditt bud och skänka våra summor till Magdalena Graafs insamling till Kliniken i Filipinerna.

Illustrationen är orginal. Tusch på akvarellpapper, 10,5x14,5 cm. Ej ramat.
Observera: Inga anonyma bud mottages!

Sprid gärna detta vidare på din blogg, facebookkonto eller twitter!

Lycka till!!

3 kommentarer:

Sandra sa...

Mamma bjöd ju över mig på den första auktionen... så jag bjuder på denna i stället då :)

150:- lägger jag :)

Jenny Bergvall sa...

Grattis Sandra, du är vinnare i denna budgivning som nu är avslutad

Sandra sa...

Härligt!

Mailar du över kontonummer, så sätter jag in pengarna!

Eller ska jag löse det via mamma/Jonas?

Kram!