tisdag 17 april 2012

Auktion 3

Här är illustrationen "Your an angel on earth 3"
Utropspris: 25:-
Du går in under kommentarer i detta inlägg och skriver den summa du lägger på ditt bud. Du bevakar sedan budgivningen själv under kommentarerna. Det bud som ligger högst på fredagen den 20 april, klockan 20:00 vinner min illustration.Pengarna går oavkortat till Magdalena Graafs insamling till Kliniken i Filipinerna
Pengarna kommer du få sätta in på mitt konto, som jag mailar dig, senast den 25:april. Om inte pengarna kommit in till mig så så går budvinsten till den som lagt det närmsta budet under det vinnande. Om du vill att jag skall sända illustrationen till dig så postar jag det när betalning inkommit. Jag betalar porto inom sverige. Vill du att det skall skickas utanför sverige så står du för portot. Jag kommer sedan att matcha ditt bud och skänka din och min summa till Magdalena Graafs insamling till Kliniken i Filipinerna. Observera: Inga anonyma bud mottages!
Illustrationen är orginal. Tusch på akvarellpapper, 10,5x14,5 cm. Ej inramat.
Sprid gärna detta vidare på din blogg, facebookkonto eller twitter!
Lycka till!!

12 kommentarer:

Stella sa...

Åh, hon är ljuvlig!
Jag börjar med att bjuda 30:-

Sara sa...

Åh, jag tyckte också den här var jättefin! :)

Jag bjuder 50:- (Stella: vad säger du? Ska vi ha delad vårdnad? :)

Maria sa...

70:- från mig!

Marianne sa...

100 från mig!

Sara sa...

Då slår jag till med 130:-

Malin med Linn och Johan sa...

Jag kör på 160:-

Malin med Linn och Johan sa...

Hrm du vet ju vem jag är :-) Uppe i Umeå.

Jenny Bergvall sa...

Ja Malin jag vet vem du är och vart ditt hus bor hihi ;)

Marianne sa...

Det är ju för en god sak. 200:- Kom igen nu och bjud över mig ;)

Malin med Linn och Johan sa...

Äh vad fasiken 250:- kör jag på med. God sak och häftig bild!

Jenny Bergvall sa...

Grattis Malin! Du har vunnit denna budgivning, som nu är avslutad!

Malin med Linn och Johan sa...

Jippie! Den är urläcker!