tisdag 17 april 2012

Aktion: Your an angel on Earth 1

Nu startar min Auktion. Här är illustrationen "Your an angel on earth 1"'

Utropspris: 25:-
Du går in under kommentarer i detta inlägg och skriver den summa du lägger på ditt bud. Du bevakar sedan budgivningen själv under kommentarerna. Det bud som ligger högst på fredagen den 20 april, klockan 20:00 vinner min illustration.
Pengarna går oavkortat till Magdalena Graafs insamling till Kliniken i Filipinerna

Pengarna kommer du få sätta in på mitt konto, som jag mailar dig, senast den 25:april. Om inte pengarna kommit in till mig så så går budvinsten till den som lagt det närmsta budet under det vinnande. Om du vill att jag skall sända illustrationen till dig så postar jag det när betalning inkommit. Jag betalar porto inom sverige. Vill du att det skall skickas utanför sverige så står du för portot. Jag kommer sedan att matcha ditt bud och skänka din och min summa till Magdalena Graafs insamling till Kliniken i Filipinerna.
Illustrationen är orginal. Tusch på akvarellpapper, 10,5x14,5 cm. Ej inramat. Observera: Inga anonyma bud mottages!


Sprid gärna detta vidare på din blogg, facebookkonto eller twitter!

Lycka till!!

8 kommentarer:

Sandra sa...

Mitt bud är 100:-

Marianne sa...

Jag lägger 150:-

Erica sa...

Så söt! Den här vill jag hänga med på! 200:- bjudet

Marianne sa...

Då får väl jag lägga 250:-

Erica sa...

Nämen ser nu i sista sekund när jag var på väg över för att hämta min "vinst" att jag är över bjuden.

Så då lägger jag 300:- då.

Jenny Bergvall sa...

Grattis Erica! Du har vunnit denna budgivning/Mvh Jenny

Erica sa...

Jippie!!!!! Och självklart gör jag som du och sätter även in motsvarande budets belopp på insamlingskontot!

Anonym sa...

Nämen! Va fasen. Nu hängde jag inte med här. Ja, ja jag har redan satt in 500 ändå. Grattis till dig som vann budgivningen. Marianne