onsdag 4 april 2012

Som sagt, tiden går!


Möblerade om i vardagsrummet för en liten stund sedan... stunden är två veckor gammal nu. Jag har tänkt visa er länge... men hinner inte med allt jag tänker. Men NU ser ni lite av det i alla fall.
Trivs såå mycket bättre med soffan mitt i rummet. Men längtar lite mer efter att finna fondtapeten jag vill ha och få upp den. Hoppas vi får tid till det snart!
Appropå tid. Och tapeter. I köket skall vi byta tapet. Den småprickiga skall bort. Och mer av den andra tapeten skall inte. Den andra är den vi har bakom hyllorna. Den vill vi ha MER av. För vi tycker så mycket om den.

Men först tar vi påsk! Sedan tar vi tag i alla planer igen.
GLAD PÅSK!!!!

5 kommentarer:

Maria sa...

Kul också att ha KVAR saker att göra. Det är ju också en njutning att få välja tapeter mm. Men de är klart, man kan ju tapetsera OM också. Har ju gjort det i tre rum här redan fast vi bara bott i sex år och tapetserade överallt när vi flyttade in.

till-vidas-ara sa...

Jättefint där! du inspirerar i lite trötta dagar. glad att kika in, och vi letar fortfarande tapeter till hallen där det helt stannat av. så viktigt det där med att det ska kännas helt helt rätt!
skickar en hög med påskkramar till dig ***

~Lycke

Birgitta sa...

Var och tjuvkikade på ommöbleringen i måndagskväll men då var inte du hemma :( Men Jakob var mycket noga med att påpeka att soffan stått annorlunda förut. Gott kaffe bjöd Jonas på och vi fick prata med pojkarna en liten stund innan de kröp i säng efter en hektisk dag. Tror också att John tyckte det var spännande att jag hade "gisen" d.v.s. Milo med mig.
Kram och Glad Påsk på er hela bandet

Jenny Bergvall sa...

Maria: Ja det finns alltid att göra med hus. Vi gillar tyvärr inte den småprickiga. Den sticker i ögonen på oss. Så den måste vi byta ut snart! ;)

Lycke: Tack för dina fina ord!Påskkramar tillbaka!

Birgitta: Ja Jakob berättade att ni varit där och att John hade känt skräckblandad förtjusning över "Gisen" HOppas jag är hemma nästa gång, så vi kan kramas ;)

Linda sa...

Så fint!! Ser att du har min favoritlampa. Jag har den i cerise och du i turkos. Sambon hatar den lampan, men den kommer inte att flytta på sig för det. Varför ska de dära männen ha något att säga till om? ;)

Kram