måndag 30 april 2012

Utmaning

Kristin med Krickelin-bloggen har ställt några frågor. Klart jag vill svara.

1. Drömjobbet. Vad är det?
Inredningsarkitekt och/eller scenograf
2. Vart vill du vara? Här där jag är. I vardagen med min familj och jobb. Jag trivs väldigt bra med livet som det ser ut just nu... förutom den eviga tidsbristen.
3. Läser du horoskop?
Inte längre. Förr läste jag det i olika tidningar... nu läser jag inte så många tidningar.

4. I så fall varför?
Se ovan.

5. Vad är du mest stolt över? Att jag är där jag är och kan njuta av det.
6. Cykel, båt, buss eller bil, Vad åker du? Bil.
7. Förrätt eller dessert? Förrätt.
Älskar förrätter!
8. Vad är roligast att shoppa?
Inredningssaker.
9. Vad får dig att gå ner i varv?
Varmt vatten och kramar.
10. Vilken är den lyx du unnar dig? ( t ex doftljus, tvål, choklad, massage...)Just nu unnar jag mig kolastänger i massor.
11. Varför bloggar du?
För att dela med mig, inspirera och få ut lite av den lilla lille "exhibisioniten" i mig. Samt för att dokumenter lite av mitt liv. Det är kul helt enkelt.


Nu skall jag ställa elva frågor till elva andra bloggar är det tänkt. Så här kommer frågorna:
1. Vart går din drömresa?
2. Om du bara fick ta med dig tre möbler från ditt nuvarnade boende till ditt framtida, vilka tre skulle det vara och varför?
3. Vad är favoritgodiset just nu?
4. Vilken kändis skulle du vilja bli vän med?
5. Tror du på ett liv efter detta?
6. Om du skulle flytta utomlands, vilket land skulle du vilja flytta till?
7. Kan du jonglera?
8. Vilken hushållssyssla tycker du är roligast?
9. Vart finns ditt smultronställe?
10. Har du en paradrätt som du helst bjuder dina gäster på, isåfall vilken är det?
11. Vilken annan (än din egen) blogg skulle du vilja tipsa omvärlden om?

Och vem utmanar jag? Jo följande:
Maria B, Maria C, Persilja, Susanna,
Suzana, Lycke, Maria Ö, Anja, Sandra, Marianne och Stina

2 kommentarer:

Sanna sa...

Utmaningen antagen, svaren finns inne på min blogg.. ;) hihi..

Kraaaam
Sanna

Marianne sa...

Om det mig du menar så antar jag utmaningen.