söndag 2 maj 2010

Måste nog vara med!

Har inte pysslat mycket på sistonde. Vill men har inte tagit mig tid.
MEN NU har jag en extra andledning till att sätta igång.
Japp, nu hakar jag på detta:


Reglerna är som följer:

1. Vi använder enbart material vi har hemma (sytråd är det dispens på)

2. Vi försöker pyssla undan en sak varje vecka under majmånad.

3. Vi väljer själva om vi kan tänka oss att lotta ut något/några saker av det vi gjort på vår blogg mot att de tävlande tipsar om det utlottade hantverket på sin blogg. (Valfritt)

4. Vi lägger upp "Använd det du har" loggan på vår blogg så vi lätt ser vilka våra medpysslerskor är.

5. Meddela ditt deltagande till http://beasbarnslikheter.blogspot.com/
Där läggs det ut länkar till varje deltagare så man kan följa sina medpysslerskors projekt för tips, peppning och inspiration!


Oavsett om du väljer att bli medpysslerska i utmaningen eller inte, så blir vi jätteglada om du skulle vilja tipsa om "Använd det du har" på din blogg och bifoga ovanstående logotype i din blogg.

1 kommentar:

Lotten sa...

Vad kul att du är med oxå ;-) Jag har inte varit med i sådant här förut... men det kan ju vara på tiden så jag får undan lite i syrummet ;-)

Kraam Lotten