lördag 15 maj 2010

Lördagskvällen


Lördagskvällen bjöds på utomhusmiddag med grannarna/vännerna/släktingarna Gunilla och Per. Kyckling och fläskfilé på gillen och rotfrukter i ugn. MUMS! Lite rödvin till.
Gästerna har gått hem nu. Jakob har somnat i kökssoffan. John håller på att slumra in brevid mig ena sekunden och är vaken i nästa. Han vet nog inte om han skall sova eller kanske äta mer. Jonas håller på och spacklar sista biten i killarnas rum. Jag har just hängt tvätt och nu skall jag se om jag orkar läsa ikapp mig lite i bloggvärlden innan ögonen slår igen.

Hur har eran lördagskväll varit?!?!

1 kommentar:

Annica sa...

Min lördagkväll spenderades ensam med småpojkarna, då B var på Whiskeyklubben... Stora M somnade vid 21 & lilla M somnade vid 01.30. Tur man är kvälls/nattmänniska! Är förresten jättenyfiken på erat lantställe... Kramar.