söndag 9 maj 2010

En söndag i maj

Fick för mig att Täby galopps bakluckeloppis, skulle ha öppet även idag (dom hade premiär igår). Så vi åkte från landet till Täby. Men.. nä. Söndagsöppet kommer de ha först i juni.

Jaja. Vi åkte i alla fall till Rusta shoppade. Sen vidare till svärfar/farfar och Kerstin. Där fick vi nybakat valnötsbröd och en ostindia servis. Inte illa det ;-)
När vi kom tillbaka till landet åkte Jonas och Jakob ut med båten och fiskade i ett par timmar. Jag och John fixade ett mat- och blöjrace innan han somnade på soffan. Jag passade på att städa, tvätta och diska.

Vi kommer sova här i natt med. Imorgon är det scrap hos Stellas.nu, som jag gärna vill vara med på, så då åker vi hem och sover hos svärmor. Sen hoppas jag kunna sova hemma på tisdagnatten... att köket är klart då.. men vi får se.

3 kommentarer:

Jozebelle sa...

Hoppas ni har det bra hela familjen!

Kramizar Ann-Marie

M@gs sa...

Du, jag ville bara att du ska veta hur mycket jag uppskattar dig, så jag har en liten award till dig i min blogg.
Kram

pernilla sa...

Har läst i kapp lite och såg det fantastiska lappverket med huset och broderierna och så vidare- ett riktigt fynd!!!!!!!! Älskar såna där fantasifulla skapelser. Verkar som att ert hus kommer att bli vackrast i stan när all renovering är över. Kan tänka mig att det blir lite vackra mönster och färger? :)