söndag 19 juli 2009

Uppåt väggarna bl.a.

När allt var städat fick vi äntligen upp lite grejor på vardagsrumsväggarna också. Nja, Vi o vi.. Jag pekade mest och sa vart jag ville att Jonas skulle borra och skruva. Men ändå.. ;-)

Nu är mina tre inramade art-journaling-tavlor uppe ovanför soffan (som alltid ser grå ut på bild fast den är grön. *hmm*)

Sen fann vi dessa ljusstakar hemma för ett tag sen. Dom köpt vi för säker 7-8 år sen och hade glömtbort. Men nu har det fått en plats ovanför korgstolen.

Denna del av vardagsrummet ser genast lite mer ombonat och hem trevligt ut nu.

Den lilla byrån har kommit tillbaka på in plats i hallen... och den ser ut som en liten söt karamell tycker jag. Det är ju nästan så man vill äta den... eller hur?! ;-)
Tack föresten, alla ni som gav mig lite av er tid och svarade på mina frågor.
Imorgon skall jag försöka publisera en vinnare.... så om du inte svarat än.. gör det NU ;-)

9 kommentarer:

MM sa...

Då har även jag en utmaning till dig Jenny :-), på min sida.

Indra sa...

Men så fint ni har det där på landet! Riktigt mysigt ser det ut att vara.

Anja sa...

Åh så underbart ni har det! Ni har det typ 1000 ggr finare på ert lantställe än vad vi har det i vårt permanenta hem. Suck!

Du förresten... jag var inne på MM:s sida och skulle länka mig vidare till dig genom länken du skrivit. Men du hade glömt ett s i blogspot.

Kolla vart man hamnade!

www.jennybergvall.blogpot.com

Jag blev helt paff och tänkte, hur gick detta till! :-)

Anja sa...

http://jennybergvall.blogpot.com

så där då...

Anja sa...

Nähä länkarna verkar inte bli klickbara hur jag än gör! Du får kopiera in det. :-)

Kram kram så länge...

annica sa...

Fasen vad du är duktig! Blev jättesugen på att gå upp på vinden & hämta ner en byrå eller två & måla lite... Vi måste försöka ta oss upp till ert sommarparadis, om så bara över en helg... Många kramar!

fialoppan sa...

Å så mysigt, så himla himla fin byrån blev! Kram!

Cattis sa...

Ååå..vad mysigt ni ser ut att ha det! =)

Anna/Augusti_73 sa...

Så mysigt ni har det!
kram
/A
p.S. Är det nån annan än jag som har haft problem att kommentera i din blogg på sistone? Ville svara på frågorna, men fick det inte att funka. =(